Εκτύπωση Δημοσιεύτηκε στις 18/02/2017 σε Γενικά

Τι είναι η Πύλη (Portal)

Τι είναι η Πύλη (Portal)

Ποιος είναι ο σκοπός της Πύλης και ποια η χρήση της;

Ο όρος πύλη αφορά ένα σημείο πρόσβασης όπου οι χρήστες του Internet μπορούν τα πλοηγηθούν στις ιστοσελίδες του, με σκοπό την αναζήτηση κάποιων συγκεκριμένων πληροφοριών

Συνήθως οι χρήστες γνωρίζουν τι ακριβώς χρειάζονται αλλά δεν ξέρουν που θα το βρούνε. Επομένως η επόμενη κίνησή τους είναι να ανατρέξουν σε κάποιο οδηγό ή μηχανή αναζήτησης για να εμφανιστεί μία λίστα με επιλογές στην οθόνη τους και στη συνέχεια να ανατρέχουν στα αποτελέσματα έως ότου να πετύχουν αυτό που πραγματικά ψάχνουν. Η πύλη έρχεται σε αυτές τις αναζητήσεις των χρηστών και μαζεύει, δημιουργεί ή αναμεταδίδει τις πληροφορίες που ψάχνουν οι άνθρωποι σε ένα σημείο πρόσβασης.


Τι διαφορά έχει η πύλη από μία απλή σελίδα στο ίντερνετ;

Η Πύλη δεν είναι απλά μία σελίδα στο διαδίκτυο. Έχει ένα πιο συγκεκριμένο σκοπό και περισσότερες επιλογές από μια στατική σελίδα

Εδώ πρέπει να εξηγήσουμε τον όρο της στατικής σελίδας : Μία στατική σελίδα έχει συνήθως σταθερό περιεχόμενο το οποίο ανανεώνεται πολύ αραιά. Μπορεί 1 φορά το μήνα, το χρόνο ή και καθόλου, ανάλογα τη χρήση και το σκοπό της.

Ο σκοπός ενός Portal λοιπόν είναι η συγκέντρωση πολλών χρήσιμων πληροφοριών όπου οι χρήστες μπορούν να ενημερώνονται σε συχνή βάση για ότι μπορεί να τους ενδιαφέρει. Το περιεχόμενο μπορεί να διαφέρει ποικίλως. Πρόκειται για ένα site το οποίο προσπαθεί να κάνει τους χρήστες να το επισκέπτονται κάθε φορά που αναζητούν κάτι μέσα από το δίκτυο και δεν γνωρίζουν που θα το βρούνε ή θέλουν πιο απλά ένα μέρος με συγκεντρωμένες πληροφορίες. 

Η πλειοψηφία των χρηστών του ίντερνετ είναι συνηθισμένοι να ακολουθούνε κάποια site σε συχνή βάση διότι προτιμούν κάποια σημεία πρόσβασης που έχουν περισσότερη πληροφορία στα ίδια και είναι πιο εύκολο για αυτούς, από ότι να ψάχνουν γενικά και αόριστα και να δαπανούνε χρόνο. 

Δεν σημαίνει βέβαια ότι όλα τα portal είναι ίδια και με ίδιες δυνατότητες, καθώς οι κατασκευαστές τους τα έχουν χτίσει πάνω σε κάποιες ανάγκες και θέλουν να εκτελούν λειτουργίες που έχουν ορίσει. Όπως κάθε site μπορεί και είναι διαφορετικό από ένα άλλο (σχεδιαστικά και λειτουργικά) έτσι και μία πύλη έχει τις διαφορετικότητές της. Κάποιο μπορεί να έχει ειδησεογραφικό περιεχόμενο ενώ κάποιο άλλο όχι. Κάποιος κάνει ο ίδιος δικές του δημοσιεύσεις ενώ κάποιος άλλος αναδημοσιεύει από άλλα site γιατί δεν έχει δικό του περιεχόμενο (δεν παράγει) αλλά αναμεταδίδει. 

Ο λόγος της δημιουργίας τους  όμως είναι κοινός : Η ενημέρωση του επισκέπτη ηλεκτρονικά.

Μία διαδικτυακή πύλη δίνει επιλογές στον επισκέπτη για να φιλτράρει το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Συνήθως δίνουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να γίνει μέλος κάνοντας εγγραφή σε αυτό. Είτε ως απλό μέλος για να μένει ενημερωμένο, είτε με πληρωμή για να μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιες υπηρεσίες της. 

Ακόμα μπορεί να περιορίσει το περιεχόμενο σε ποιους θα εμφανίζεται ανάλογα το επίπεδο πρόσβασης στις σελίδες του ιστότοπου. Το περιεχόμενο μίας πύλης συνήθως αυξάνεται γρήγορα καθώς είναι δυναμικό και όχι στατικό και μπορεί να αντλήσει διάφορες πληροφορίες από το ίντερνετ ή μπορούν να συνδράμουν οι ίδιοι οι χρήστες. 


Είναι το Greek Portal μία πύλη τελικά?

Ο σκοπός της δημιουργίας της είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου από χρήστες για όλους τους επισκέπτες των σελίδων της. Δηλαδή οι χρήστες-μέλη μπορούν να δημιουργούν τις δικές τους καταχωρήσεις με σκοπό την προώθηση της επιχείρησής τους, των προϊόντων, υπηρεσιών και παροχών τους στο διαδίκτυο. Με την συγκέντρωση και ανανέωση πληροφοριών, διευκολύνουμε τον επισκέπτη στην αναζήτηση αυτού που ψάχνει. Επειδή εστιάσαμε γεωγραφικά στην Ελληνική επικράτεια, αποφασίσαμε να το ονομάσουμε "Ελληνική Πύλη Αναζήτησης" στα αγγλικά Greek Portal.

Επειδή ακριβώς το ποιοτικό περιεχόμενο μιας οποιασδήποτε σελίδας είναι το σημαντικότερο κομμάτι στο SEO  έχουμε εστιάσει σε αυτό και παρέχουμε στα μέλη μας επιλογές για προσθήκη στοιχείων και πληροφοριών που αναζητούνε καθημερινά οι χρήστες. 

Πιο συγκεκριμένα τα μέλη έχουν το δικαίωμα να δημοσιεύουν :

  • Άρθρα που συσχετίζονται με τη δραστηριότητά τους
  • Προσφορές & Κουπόνια για τους υποψήφιους αγοραστές - επισκέπτες. 
  • Διοργανώσεις για να ενημερώσουν το κοινό ή να τους προωθήσουν σε άλλη σελίδα (π.χ. για αγορά εισιτηρίου)
  • Αγγελίες (μικρές αγγελίες & ευρέσεως εργασίας) για να πουλήσουν, να αγοράσουν, να δωρίσουν κάποιο αντικείμενο ή ή να ζητήσουν ανθρώπινο δυναμικό.
  • Προϊόντα με σκοπό τη προβολή και τη προώθησή τους.
  • Φωτογραφιών & βίντεο για να ενημερώσουν και να κερδίσουν τους επισκέπτες.


Με αυτό το τρόπο δημιουργείτε κίνηση (traffic) στον ιστότοπο και αλληλεπίδραση καθώς είναι ανοιχτή η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ επισκεπτών και μελών. Εξυπηρετούμε και τα δύο σημεία του νήματος (επισκέπτες και μέλη) καθώς βοηθάμε τον επισκέπτη να ψάξει εύκολα και γρήγορα κάτι συγκεκριμένο που χρειάζεται και από τη μεριά του μέλους (επαγγελματία) να έχει μία σωστή προβολή με αναλυτικές πληροφορίες για να κερδίσει τον υποψήφιο πελάτη.


Με εκτίμηση,

Η ομάδα του Greek Portal

Εγγραφή στο Newsletter μας