Εκτύπωση Δημοσιεύτηκε στις 18/02/2017 σε Internet Marketing

Γιατί διαφέρουμε από τους υπόλοιπους επαγγελματικούς καταλόγους;

Γιατί διαφέρουμε από τους υπόλοιπους επαγγελματικούς καταλόγους;

Το ίντερνετ είναι ένας πραγματικά τεράστιος χώρος γεμάτος από ιστοσελίδες παντός τύπου. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μία μεγάλη ανάπτυξη στο τομέα των των online επαγγελματικών καταλόγων στην Ελλάδα. Ο καθένας με κάποιες γνώσεις προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κατάλογο και να προσελκύσει επαγγελματίες και επιχειρήσεις να καταχωρηθούν στη λίστα τους δωρεάν ή με κάποιο κόστος συνδρομητικά. 

Αποτέλεσμα

Βέβαια το αποτέλεσμα σε όλα αυτά τα site είναι διαφορετικά και αυτό μπορεί να το καταλάβει ο καθένας ακόμη και με την πρώτη του επίσκεψη στη πρώτη τους σελίδα (frontpage). Υπάρχουν πολύ παράγοντες για να κρίνει ο καθένας μια ιστοσελίδα αυτού του τύπου. Σαφώς και η πρώτη ματιά είναι πολύ βασική αλλά δεν είναι μόνο αυτό... 

Ας δούμε μερικούς παράγοντες που θα πρέπει ή θα έπρεπε να εστιάσετε προτού αποφασίσετε να συνεργαστείτε με έναν ιστότοπο. 

Εμείς δεν θα σας πούμε ότι είμαστε οι Νο 1 ! . Αυτό θα το κρίνει ο κόσμος σε ένα βάθος χρόνου. Εμείς σας δίνουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε έτσι ώστε να μπορείτε να σχηματίσετε μία σωστή άποψη και να λάβετε τις απαραίτητες απόφαση συνεργασίας.


Παράγοντες Εστίασης

Το Greek Portal εστιάζει σε πολλούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την κίνηση (traffic) του site, καθώς και την επανεπίσκεψη των χρηστών της.  Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει οι χρήστες που έχουν συγκεκριμένους λόγους να πραγματοποιούν συχνές επισκέψεις στον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει ή να δημιουργείτε “υλικό” το οποίο να προσελκύει την κάλυψη διαφόρων αναγκών. Να ανανεώνεται όσο το δυνατόν τακτικά και να υπάρχει ζήτηση και προσφορά μεταξύ των μελών και των επισκεπτών.


Εμφάνιση

Η πρώτη εμφάνιση τραβάει την προσοχή του επισκέπτη. Αυτά τα πρώτα 5-10 δευτερόλεπτα είναι χρήσιμα για να κριθούν εάν ο επισκέπτης θα παραμείνει στην ιστοσελίδα ή θα αποχωρήσει ψάχνοντας κάτι άλλο. Μπορεί μια σελίδα να έχει το καλύτερο περιεχόμενα πραγματικά αλλά να είναι αποκρουστική στην εμπειρία του χρήστη. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να δικαιώσουν εν μέρη την ιστοσελίδα για να την προβάλουν στις πρώτες σελίδες αναζήτησης, αλλά τελικά να καταλήγει ο επισκέπτης να φεύγει γρήγορα από τη σελίδα. Αυτό φαίνεται επίσης στις μηχανές αναζήτησης και στο τέλος τροποποιεί τις κατατάξεις. Επομένως όλα πρέπει να εναρμονίζονται σε ένα καλό αποτέλεσμα.


Ταχύτητα

Ένας μεγάλος παράγοντας που μετράει καθώς εάν ο χρήστης περιμένει 30 με 60 δευτερόλεπτα να φορτώσει μία σελίδα και το αποτέλεσμα να μην τον δικαιώνει στο τέλος, το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναεπισκεφτεί τη σελίδα αυτή. Σίγουρα μία σελίδα με πολύ περιεχόμενο και κυρίως φωτογραφικό υλικό θα έχει κάποια επιβάρυνση στο φόρτωση της. Πρέπει όμως να κινείται σε κάποια λογικά πλαίσια που θέτονται στο χώρο του internet και της κατασκευής ιστοσελίδων (seo matters).


Κατάλογος

Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε θέση που χρειάστηκε να ψάξουμε για κάποιο μαγαζί ή κάποιον επαγγελματία με συγκεκριμένη ειδίκευση για να καλύψουμε κάποια άμεση ανάγκη. Εδώ σας βάζουμε το ερώτημα : Βρήκατε πραγματικά αυτό που ψάχνατε; Να το ρωτήσουμε πιο αναλυτικά : Πήρατε τις απαραίτητες πληροφορίες στα αποτελέσματα που αναζητήσατε σχετικά με το ποιος είναι ο κατάλληλος και γιατί; 

Τα περισσότερα αποτελέσματα που έχετε συναντήσει είχανε ένα αποτέλεσμα με 2-3 γραμμές κείμενο και έναν τίτλο. Με αυτό θα πρέπει να κρίνεται εσείς εάν αυτός-η είναι πραγματικά αυτό που ψάχνατε. Εμείς το εξελίξαμε αυτό θέλοντας να δώσουμε παραπάνω πληροφορίες στους επισκέπτες από ότι ένα μικρό κείμενο και έναν διακριτικό τίτλο. Θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες ειδίκευσης. Πιστεύουμε και βάση προσωπικών αναγκών ότι 2 γραμμές κείμενο δεν είναι αρκετό για να κρίνουμε κάποιον από τη πρώτη ματιά.

Να δώσουμε ένα παράδειγμα σε αυτό για να κατανοήσετε πιο σωστά τι εννοούμε. Μπορείτε να αναζητήσετε ένα μαραγκό και να βγούνε π.χ. 10 αποτελέσματα για την περιοχή σας. Όμως σίγουρα δεν κάνουν τα ίδια πράγματα όλοι και σε κάποιο αντικείμενο μπορεί να είναι πιο εξειδικευμένοι ή απλά να μην κατασκευάζουν κάτι που εσείς γυρεύετε. Κάποιος κάνει έπιπλα αλλά όχι κουζίνες - πάγκους κτλ. Κάποιος δημιουργεί και σας παρουσιάζει σε τρισδιάστατο σχέδιο αυτό που φαντάζεστε πριν προχωρήσετε στην παραγγελία και υλοποίηση ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Αυτά είναι κάποια κριτήρια σωστής αναζήτησης και επιλογής για να έρθετε σε επαφή με τον άνθρωπο. Εμείς προσφέρουμε αυτές τις επιλογές για μία σωστή αξιολόγηση από εσάς.


Αξιολογήσεις - κριτικές

Σίγουρα πριν αγοράσουμε κάτι έχουμε πάρει κάποιες γνώμες από γνωστούς, φίλους ή συγγενείς σχετικά με αυτό που ενδιαφερόμαστε. Επομένως έχουν επηρεάσει την άποψή μας και την επόμενη κίνησή μας κατά κάποιο τρόπο. 

Τι θα λέγατε να εμφανίζονται καταχωρήσεις σύμφωνα με την αναζήτησή σας οι οποίες θα περιλαμβάνουν και αξιολογήσεις και κριτικές για τα μέλη. Αυτό θα σας βοηθούσε να διαμορφώσετε μία καλύτερη άποψη αλλά ταυτόχρονα μετά την επικοινωνία σας και την αγορά σας, να μπορείτε να κάνετε και εσείς κριτική για την εμπειρία σας.


Απαραίτητες πληροφορίες 

Σημαντικά στοιχεία είναι το πότε ιδρύθηκε η εταιρία, ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας, πως μπορείτε να πληρώσετε και να διαβάσετε εάν το μέλος έχει κάποια βραβεία ή πιστοποιήσεις που έχει κερδίσει για να τον προτιμήσετε. Επίσης ένα εκτενέστερο κείμενο σχετικά με τον επαγγελματία ή την επιχείρηση που να δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να μάθει αρκετές πληροφορίες για αυτόν. 


Φωτογραφίες & Βίντεο

Με σκοπό να αναδείξει ο επαγγελματίας την εργασία του, τις υπηρεσίες του ή τα προϊόντα του, ενσωματώσαμε και ένα σύστημα προβολής φωτογραφιών και βίντεο. Τι κερδίζουμε όλοι με αυτό; Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει βάση κατηγοριών και βάση εικόνων - φωτογραφιών και βίντεο δείγματα από τα μέλη μας. Π.χ. ένα μέρος όμορφο που κάποιος μπορεί να διασκεδάσει, μία κατασκευή ή επισκευή, ένα εκπαιδευτικό βίντεο για κάποιο μαθητή ή σπουδαστή και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. 

Δεν είναι ωραίο να έχετε μια εικόνα από κάτι που σας ενδιαφέρει και να έχετε μία πιο ξεκάθαρη άποψη για αυτόν που θα επιλέξετε; Μπορεί να δείτε κάτι μοναδικό που να σας κεντρίσει το ενδιαφέρον και να επικοινωνήσετε με τον ιδιοκτήτη του.


Άρθρα

Πιστεύουμε ότι είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον, καθώς όπως παίρνουμε απόψεις από τρίτους, ταυτόχρονα ψάχνουμε να διαβάσουμε άρθρα για να πάρουμε παραπάνω πληροφορίες έτσι ώστε να καταλήξουμε στη πιο κατάλληλη επιλογή. Π.χ. όλοι θα θέλαμε να διαβάσουμε ένα άρθρο - μία μελέτη ενός γιατρού πάνω στο αντικείμενό του με την προσωπική του άποψη. Θα θέλαμε να ακούσουμε τη συμβουλή ενός ηλεκτρολόγου ή υδραυλικού για κάτι που πρέπει να να προσέχουμε στο σπίτι μας ή στον επαγγελματικό μας χώρο. 


Προσφορές

Όλοι μας ψάχνουμε ή έχουμε ψάξει έστω και μία φορά για προσφορά σε κάτι συγκεκριμένο. Γιατί να μην έχει ο καθένας επαγγελματίας ή οποιαδήποτε επιχείρηση την επιλογή να προβάλει τις προσφορές τους στους επισκέπτες της! Το θεωρούμε πολύ σημαντικό για αυτό και δίνουμε στους επαγγελματίες μέλη τη δυνατότητα αυτή. Αυτό προβάλλεται είτε στο τομέα των προσφορών, είτε στο προφίλ του μέλους. Οποιοδήποτε μέλος με οτιδήποτε ειδικότητα μπορεί να κάνει κάποια προσφορά για να προσελκύσει νέους πελάτες ή να διατηρήσει τους ήδη υπάρχων. 


Προϊόντα

Από ένα σημείο αναζήτησης μπορεί ο χρήστης - επισκέπτης ταυτόχρονα να αναζητήσει και κάποιο προϊόν που τον ενδιαφέρει. Αυτή τη δυνατότητα είναι ένα απαραίτητο συστατικό για τον επαγγελματία, καθώς μπορεί να προβάλει τα πιο δυνατά του προϊόντα με τις τιμές του για να τον αναζητήσουν πελάτες μέσω αυτών. Έτσι ο επισκέπτης μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης.


Αγγελίες

Προσφέρουμε τη δυνατότητα και στα δωρεάν μέλη μας αλλά και στους επαγγελματίες να μπορούν να δημοσιεύσουν τις δικές τους μικρές αγγελίες, χωρίς να χρειάζεται να μεταβαίνουν και να αναζητούνε σε διαφορετικούς ιστότοπους λύσεις και τρόπους. 


Εργασία

Θεωρούμε πολύ σημαντικό πέραν από τις μικρές αγγελίες να δίνουμε τη δυνατότητα στον επαγγελματία που συνεργάζεται μαζί μας να δημοσιεύει την διαθέσιμη ευκαιρία εργασίας στη πύλη μας, χωρίς να χάνει χρόνο και επιπλέον χρήματα σε διαφορετικούς ιστότοπους. Με αυτόν το τρόπο εξυπηρετούμε και τον επαγγελματία και τον επισκέπτη μας και αυτό μας δίνει προβάδισμα στις αναζητήσεις.


Ακίνητα

Αποφασίσαμε να ενσωματώσουμε μία μεγάλη αγορά. Την αγορά ακινήτων ή οποία αν και διανύει δύσκολη περίοδο έχει και τις ευκαιρίες της. Ένα ακόμα ενδιαφέρον για μία μεγάλη μερίδα κόσμου που ψάχνει για σπίτι ή επαγγελματικό χώρο για να στεγάσει την επιχείρησή του. Μία ευκαιρία για τους μεσίτες σε μία πύλη που ενσωματώνει διαφορετικό κοινό.


Η άποψή μας

Η άποψη μας είναι ότι κανένας επαγγελματικός κατάλογος στο Ελληνικό διαδίκτυο δεν προσφέρει τα πλεονεκτήματα αυτά και εμείς είμαστε στην ευχάριστη θέση να το προσφέρουμε online. Το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει και ο χρόνος θα το αποδείξει.

Θα θέλαμε πραγματικά να ακούσουμε την άποψή σας και την εμπειρία σας από την πλοήγησή σας στο Greek Portal. Θέλουμε να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι μέρα με τη μέρα. Συμμεριστείτε τις απόψεις σας και επικοινωνήστε μαζί μας.

Εγγραφή στο Newsletter μας